|
|
|
|
|
|
שירות מביש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי היה מכשיר פמילי למעלה מ-3 שנים עם אפס תקלות, לפני חצי שנה שדרגתי למכשיר מסוג פרימו ומאז יש לי רק תקלות אין לי מים קרים כל הזמן אותה בעיה חוזרת על עצמה ללא פתרון. ברצוני לחזור ולקבל את מכשיר הפמילי ושיקחו את המכשיר התקול אינני מעטניינת בשום פתרון אחר. הם הוציאו לשוק מכשיר גרוע ותקול אשר מלבד עיצוב אין בו שמוש.
|
בזבוז זמן ועלבון אני לא מקבלת תמורה בעד כספי. |
סוג הנזק : |
החלפת מכשיר תקול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לאחר שיחה עם הלקוחה , התנצלנו על חוויתה מהמכשיר, נבדקו המקרים בהם הגיע טכנאי, שיקפנו טיפול טכני במקרים של תקלה, הטיפול בלקוחה הסתיים לשביעות רצונה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|