פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם- חוסר אמינות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שילמנו על עסקה במסגרת מבצע שהתנהל בשופרסל דיל , נשר. הבחור- שהציע את העסקה נראה אמין והוגן , סיפר שהוא מנהל התקנה של אזור השרון (שמו אלי). במסגרת העיסקה חזר והדגיש אלי כי בשנה הראשונה אנו מקבלים גם את החלפים (סנן) . העיסקה קסמה לנו ושילמנו עליה במקום. לא קיבלנו שום מסמך או חוזה על העסקה. להפתעתנו בעת תאום ההתקנה נאמר לנו שהעסקה לא כוללת סנן. מאז עבר כחודש ושוחחנו עם כ 6 מוקדנים כולל עם שרות לקוחות באמצעות המייל. משום מה כל פעם אנו מספרים את הבעיה למוקדן שמתקשר לזמן התקנה , הוא /היא טוענים שיבדקו ולאחר מספר ימים חוזר מישהו אחר שלא יודע מהסיפור.
מחר נבטל את העסקה דרך השופרסל, כך הדריכה אותנו עוד מוקדנית לא אמינה. אבל את הארוע המזלזל וחסר האמינות הזה אנו מתכוונים לספר לכל אדם אפשרי ,בכל אתר אפשרי . הפסדתם יותר מסנן אחד. יותר מלקוח אחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה נמסר נושא התחזוקה המומלצת למכשיר שיקפנו ללקוחה את תהליך ביטול העסקה ברכישה מסוג זה, לקוחה הבינה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה