פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש ללא מים קרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע טכנאי ללא תיאום שלי עם שום גורם. הטכנאי התקשר אלי ישירות ושאל אם אפשר להגיע, כמובן שלא סירבתי, הטכנאי עמל וטרח והחליף מס' חלקים ואכן היו לי מים קרים ,אך מה לעשות אחרי יומיים התקלה חזרה.באותו היום דיבר איתי נציג שרות לקוחות בכיר(כך לפחות הציג את עצמו)והבטיח שהוא לא ירפה עד אשר אהיה מרוצה. לצערי כשהתקשרתי היום להודיע על התקלה אמרו לי שיש תאום ליום שישי בעוד שבוע שלא תאמתי אני חודש ימים בשיחות עם שירות לקוחות של תמי כול יום לפחות 40דקות על הקו וכול פעם אומרים לי שיחזרו אליי לא עוזר כלום מכשיר חדש פחות מחצי שנה אין מיים קרים חודש איום המכשיר בכלל הפסיק לעבוד מתחמם אי אפשר לגעת בו היו אצלי תוך חודש 3 טכנאים כול פעם שעתיים אחרי שטכנאי יוצא מהבית שלי אין מים קרים אני חושבת שזה זילזול ואין יותר עם לדבר הוחלט שחוץ מי ללחת עם זה לבית משפט לא יעזור כלום
החלפה מכשיר במיידי .זיכוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה התנצלנו על זמן ההמתנה לטכנאי, ניתן ללקוחה הצעה נוספת לטיפול בפנייתה, קיבלה לשביעות רצונה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה