פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עיסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 מזה 8 שנים.
בתחילה רכשתי מכשיר ביתי בעיסקה לשלוש שנים אשר כללה אחריות תיקונים וחלפים במשך כל התקופה, ובסוף כל שנה הגיע טכנאי לביתי להחלפת נורה ומסנן.
בתום ה-3 שנים הוצע לי ע"י החברה להמשיך תנאי השירות לתיקונים וחלפים לשנה נוספת ואכן כך עשיתי (הערה - הואיל ובמעמד יצירת הסכם ההמשך לא הייתי זקוקה לחלפים, שכן קיבלתי אותם במסגרת ההחלפות שהגיעו לי בעיסקת הרכישה, סוכם כי החלפת החלפים במסגרת הסכם זה תבוצע בסוף השנה).
בתום שנה נוספת התקשרו אליי שוב להארכת ההסכם והמליצו לי לחדשו כדי שאוכל לקבל את החלפים. ציינתי בפני הנציגים כי החלפים מגיעים לי בכל מקרה, בגין השנה שהסתיימה ולאחר בדיקה קצרה חזרו אליי, אמרו שאכן כך, והחוזה הוארך שוב, באותם תנאים, ושוב תוך שאני מציינת שבסוף השנה ארצה לקבל החלפים בגינם שילמתי.
וכך חוזר על עצמו שנה אחר שנה.
עד יולי השנה. אז התקשרה אליי נציגה בשם לי, ושוב, הציעה לי להאריך החוזה או לשדרג המכשיר, ושוב עלה נושא החלפים שמגיעים לי בגין חוזה השירות העומד להסתיים.
לי טענה שלא מגיעים לי חלפים. אני טענתי ההיפך, וביקשתי שתבדוק ברשומים ותחזור אליי.
לי חזרה אליי לאחר בדיקתה וציינה כי המסנן אכן מגיע לי אך הנורה לא (או ההיפך..) ושוב, ויכוחים וויכוחים..ושוב, היא מסרה כי יבדקו ויחזרו אליי.
בהמשך חזר אליי נציג בשם אלי שהציג עצמו כמנהל אחראי.
התווכח איתי שאני טועה , ולא עזרו כל הסבריי, טיעוניי, ולא כל הרקורד שלי מול החברה במשך השנים.
גם כשהסברתי לו כי בכל שנה, לאחר בדיקה , חזרו אליי ומסרו כי אני צודקת - לא עזר.
לבקשתי, הבטיח לבדוק שנית ולחזור אליי, ואכן לאחר מס' ימים חזר והתעקש כי אני טועה ולא מגיעים לי חלפים.
כאמור, בכל שנות עבודתי מול תמי 4, תמיד קיבלתי את החלפים בתום כל שנה, וכך גם היה אמור להיות השנה,
אך "נפלתי" על נציג עיקש, לא מקשיב, לא מבין, ומזלזל.
התחושה היא נוראית - במיוחד כאשר אני יודעת ששילמתי עבור מוצר, והחברה מתעקשת שלא לספק לי אותו !!!!
במילה אחת - אכזבה !
אינני מתכוונת לעבור לסדר היום על המקרה, ואינני מתכוונת לוותר על החלפים בגינם שילמתי.
ביקשתי מאלי לקבל תשובתו בכתב - לכך שהחברה טוענת שהחלפים לא מגיעים לי - עד היום טרם התקבל מכתב שכזה.
אודה לבדיקתך ותשובתך.
בנוסף גם עלבון ו סוג הנזק :
קבלת החלפים המגיעים לי - מסנן ונורה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקת המקרה נמצא כי לקוחה זכאית לקבלת חבילה נוספת, בשיחה הוצא הגעת טכנאי עם החלפת חלפים או זיכוי חד פעמי . לקוחה בחרה בזיכוי חד פעמי.
בוצע זיכוי.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה