פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר מתמי 4 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-13/07/11 הגיע אלי שליח הביתה עם סנן ומנורה של תמי 4 , כמובן שללא ידיעתי , סירבתי לקבל את החבילה ומייד צילצלתי לתמי 4 , לאחר בירורים נוספים אם אכן הייתי צריך להחליף את הסנן והמנורה , הסכמתי שישלחו שוב את החבילה ,בתאריך ה-14/07/11 התקשרו אלי לתאם שליח פעם נוספת ותיאמו איתי ליום ראשון 17/07/11 בין השעות 9:00 בבוקר ל-14:00 בצהריים , ביום ראשון חברת בר הפצה ששולחת את החבילות התקשרה אלי נציגה בשעה 9:30 ואמרה לי שיש בעיה והשליח לא יוכל להגיע ואצטרך לתאם שליח למועד אחר הסברתי לה שכבר אישתי יצאה מהעבודה בשביל המשלוח המדובר וכרגע היא מפסידה חצי יום עבודה , אך הנציגה טענה שאין מה לעשות ותיאמה לי שליח ביום שני תאריך 18/07/11באותם שעות 9:00 בבוקר עד 14:00 בצהריים הסכמתי לזה בלית ברירה וביקשתי מאישתי שתיקח יום חופש על-מנת שלא תצטרך שוב לצאת באמצע העבודה אך להפתעתי לא רק שלא הגיעו בכלל אלא גם לא צילצלו להודיע שלא יגיעו ניסיתי ליצור קשר עם תמי 4 אך ללא הצלחה . ושוב הפסד של יום עבודה למחרת ב-19/07/11 יום שלישי הצלחתי לתפוס את תמי 4 ודיברתי עם נציגה , הסברתי לה את כל התהליך שהיה , והיא הסבירה לי שאין לתמי 4 שום אפשרות לבדוק מה קורה עם השילוח אך זה לא בסדר מה שקרה והיא שולחת מייל חריף לחברת השילוח והם יצרו איתי קשר בשעתיים הקרובות , כמובן לא דובים ולא יער ,חזרו אלי רק ביום למחרת ה-20/07/11 יום רביעי ותיאמו איתי שליח ליום חמישי ה-21/07/11 בין השעות 9:00 בבוקר ל-14:00 בצהריים , ביום חמישי בשעה 11:49 קיבלתי טלפון מבר הפצה חברת המשלוחים שבה הנציגה בדקה אם הכתובת שלי אכן נכונה וגם להודיע לי שתוך 10 דקות השליח נמצא אצלי , שמחתי ואמרתי לה שאני ממתין לו בבית , לאחר שעה של המתנה צילצלתי למספר שאותו נציגה היתקשרה אלי ושאלתי מה קורה עם השליח אך 10 דקות הפכו להיות שעה , אמרו לי הכול בסדר הוא קצת מתעכב והוא יגיע , המשכתי להמתין, בשעה 13:47 היתקשרו שוב מחברת ההפצה אך לא הספקתי לענות ודקה אחרי חזרתי לאותו מספר ואז אמרו לי שהשליח היה בבית ואף אחד לא פתח לו והוא כבר עזב את המקום ( כנראה שהשליחים של בר הפצה הם עם כנפיים וזריזים מאד) בכל אופן הסברתי לה שזה לא יכול להיות כי אני בבית ואף אחד לא דפק בדלת וגם לא צילצל ואחרי דקה שחזרתי לטלפון שהתקשרו לא יכול להיות שהשליח יתרחק כל כך הרבה , אך מבחינתם יש צורך לתאם מועד חדש , כמובן שלא הסכמתי לבדיחה הזאת ומיד היתקשרתי שוב לתמי 4 דיברתי עם נציגה בשם רעות שתיעדה את כל מה שאמרתי ביקשה אישור להעביר את כול זה לטיפול מנהל והבטיחה לי שתוך 48 שעות יחזור אלי מנהל , מה שגם לא קרה אני עדיין ממתין לאחר 60 שעות ועדיין אין תשובה אני מזועזע מצורת התנהלות הדברים וחברה כמו תמי 4 שלוקחת חברת הפצה עלובה כמו החברה שמטפלת במקרה זה ובכלל מאופן טיפול בתלונה זו אני דורש פיצוי על הימים שאישתי הפסידה על מנת לחכות לרוח רפאים בשם בר הפצה
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם םהלקוח התנצלנו על השתלשלות הדברים נבצע בדיקה מלאה מול חברת השליחויות, כמחווה שירותית חבילה תסופק ללקוח על ידי טכנאי מטעם החברה, לקוח הודה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה