פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על בעית מים חמים במכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פנינו לחברה והתלוננו שהמכשיר מוציא מעצמו אדי קיטור ונתזים של מים רותחים גם בלי שנוגעים בכפתור החימום. נשלח טכנאי שהחליף את המיחם אך כעבור מס' ימים הבעיה חזרה. לנינו שוב ונשלח שוב טכנאי שהחליף את המחשב והוריד את טמפ' המים. כעבור מס' ימים הבעיה שוב חזרה. כשפניתי אליהם הציע אלון מפניות הציבור שאצלם את התופעה כי היא "מאוד נדירה" (מבדיקה באתר פה נראה שעוד מישהו מתלונן על זה). אמרתי שאני לא מוכה שוב לחכות לטכנאי שלא פתור את הבעיה. אך הפלא ופלא מאז אותה שיחה אין מים חמים בכלל והמכשיר משמש כ"קולר". פניתי אליהם שוב ובנדיבות מופלגת הציעו לי להאריך את האחריות בחודש. אמרתי שאני כבר חודש לא משתמשת באופן מסודר במכשיר ומבקשת זיכוי או החלפה למכשיר אחר. בקשתי להתנתק ואמרו שיחזרו אליי. עד היום אין לי מים חמים ואף אחד לא חזר.
כספי סוג הנזק :
מתן זיכוי או החלפת מכשיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על חוויתה, שיקפנו נושא עבודת הטכנאי תוך הגעה לטיפול בתקלה באופן מלא, תואם מול הלקוחה טכנאי עם מעקב דרג טכני בכיר, בנוסף נתנו אלטרנטיביות לשביעות רצונה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה