|
|
|
|
|
|
חיוב הלקוח ללא אישור ממש גנבה |
נושא התלונה: |
בן ישי יובל |
שם/כינוי: |
יום שלישי 05 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.7.2011 יצרו איתי קשר מחברה תמי 4 לחידוש החוזה והחלפת פילטרים אני ביקשתי במפורש לא לישלוח טכנאי להחלפת הפילטרים ואני יצור עם החברה קשר בשבוע הבא.
לא יצרתי קשר עם החברה תמי 4 ובתאריך 17.7.2011 החברה תמי 4 חייבה אותי ללא אישור שלי וגם הם שומרים את פירטי כרטיס הישרכרט שלי ללא אישורי זה ממש גנבה .
אז לקוחות תמי 4 תיזהרו שאתם נותנים בטלפון את כרטיס הישרכרט או כל כרטיס אחר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה הוסבר על הסכם השירות אליו צורף, הוצעו ללקוח אלטרנטיבות ומחווה שירותית , התנצלנו על חווית השירות. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|