פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הלקוח ללא אישור ממש גנבה נושא התלונה:
בן ישי יובל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.7.2011 יצרו איתי קשר מחברה תמי 4 לחידוש החוזה והחלפת פילטרים אני ביקשתי במפורש לא לישלוח טכנאי להחלפת הפילטרים ואני יצור עם החברה קשר בשבוע הבא.
לא יצרתי קשר עם החברה תמי 4 ובתאריך 17.7.2011 החברה תמי 4 חייבה אותי ללא אישור שלי וגם הם שומרים את פירטי כרטיס הישרכרט שלי ללא אישורי זה ממש גנבה .
אז לקוחות תמי 4 תיזהרו שאתם נותנים בטלפון את כרטיס הישרכרט או כל כרטיס אחר
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה הוסבר על הסכם השירות אליו צורף, הוצעו ללקוח אלטרנטיבות ומחווה שירותית , התנצלנו על חווית השירות. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה