פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך מגיעים למנהלת פניות הציבור נושא התלונה:
הרשקו  אילנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נקעה נפשנו ממוקד השירות והמכירות .הייתי רוצה להביא לידיעת המנהלים הבכירים את ההתנהלות של הארגון .
הכול סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה שהביעה את חוסר שביעות רצונה מהשירות שחוותה, התנצלנו על כך והנושא ייבדק. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה