ליקוי במכשיר תוך התעלמות תמי 4 מהתלונות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר פרימו חדש לפני שנה וחודשיים מאז חיי השתנו עשר טכנאים היו אצלי בבית ואני עדיין לא מקבל את התמורה מהמכשיר,
בתמי 4 מנסים להסביר לי שהאחריות עברה ועכשיו עליי לשלם על תקלה שאני מתלונן מתחילת הקיץ שהתחלתי להרגיש שאין לי מים קרים,למרות בקשות חוזרות ונשנות לשחוחח עם מנהל בכיר בחברה חוזרים ומנסים לסובב אותי עם כל מיני פתרונות שמבזבזים לי את הזמן וכל הפעמים הללו הפסדתי חצי יום עבודה שבסכום מסתכם עולה יותר ממכשיר הבר של תמי 4,אף אחד לא לוקח אחריות על המוצר ולדברי הטכנאים הם מעכשיו לומדים על המכשיר החדש,אני במשך 20 שנה עם מכשירים של תמי 4 ולא היו אצלי כל כך הרבה טכנאים כמו בשנה האחרונה.מנהל אחר רק עבור עוגמת הנפש שהלקוח שלו עובר היה נותן פיתרון ופיצוי.ממני גם גבו 70 ש"ח עבור חלק שבכלל לא היה צריך להחליף וגם עכשיו רוצים לשלוח טכנאי בכיר,מדבריה של הנציגה אני מבין שהטכנאים שלהם לא מספיק טובים אם עכשיו אני יפסיד עוד חצי יום אקבל טכנאי בכיר מעניין מה יהיה אחרי הטכנאי הבכיר אולי טייס קרב נחכה ונראה,
|
עוגמת נפש והפסד כספי |
סוג הנזק : |
מכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|