פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילות חוזרות ונשנות במכשיר תמי 4 פרמיום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
וברשותנו מכשיר מסוג תמי4 פרימום שנרכש לפני כשנה ישירות מהחברה. במהלך השנה פנינו פעמים רבות בתלונה על מים שממשיכים לנזול לאחר סיום המזיגה (מספר טיפות).לאחר ביקורים רבים של טכנאים בביתנו ומאחר שלא הצליחו לפתור את הבעיה, נאמר לנו בחברה כי כך משווק המכשיר ואין לכך פתרון. בתאריך 16.8.2011 הודיע לנו חגיגית נציג שרות לקוחות שניתן להחליף את מכשיר הפרימיום בדגם הקודם ששם אין נזילות....
זלזול באינטליגנציה של הלקוח סוג הנזק :
תיקון המכשיר או החלפתו במכשיר מדגם זהה או חדש יותר .... פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הוסבר נושא הטיפה הנוספת אותה חווה ווהסבר הטכני להן:
כי לאחר עזיבת הלחצן במזיגת מים קרים תיתכן המשכיות זרימה קלה. המשכיות זרימה זו נועדה למנוע את תופעת "מים עומדים" במכשיר.
פעולה זו מבטיחה מים טריים.לכן, יש לוודא שמגש הכוסות פתוח.
תגובה:
ישלח ללקוח מכתב המפרט הסבר זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה