פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסנן דירה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של תמי 4 כבר 10 שנים. בזמנו הייתי שייכת "למועדון" שאיפשר לי תמחור מיוחד, טכנאי שבו זמנית החליף מסננים בתוך הבית כמו מסנן הדירה בחוץ!
מאז החלפת ההנהלה "לא מכירים אותי". תקלה של ניזילת מים - שנוצרה בגלל טכנאי כושל, שעות של ניסיונות חוזרים להביא טכנאי לתיקון התקלה, מעבר "מדובר לדובר"...רק תלונה בהגנת הצרכן עשתה לבסוף את שלה. טכנאי הגיעה ובאותה הזדמנות דרשתי שמסנן חיצוני "יגיע" יחד עם הטכנאי שיחליף גם אותו. קיבלתי הבטחה לכך, גם טלפונית מאחראי כלשהו. קיבלתי גם מכתב התנצלות ובו נכתב שמצורף בונוס - תלוש לקפה ברשת כלשהי, בחינם! אני עדיין מחפשת את התלוש...בימים אלה, שוב, קיבלתי ע"י שליח, את המסנן הדירתי - שלא בזמן בואו של טכנאי לביתי - עלי לעשות זאת שוב לבד למרות בקשותי. אני שוקלת לבטל את המסנן הדירתי ואף על סיום התקשרות חשבתי. בינתיים רק המחשבה של "שיחה" עם מוכרנים שונים ומשונים מרתיעה...אך זה יגיע בסוף.
מיכל זקס
הפרחים 13, רעננה
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
צר לנו על חווית השירות שחוותה הלקוחה בהתקשרות.
שוחחנו עם הלקוחה והגענו לפתרון לשביעות רצונה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה