פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כפר קיש גליל תחתון כתובת:
תיאור הבעיה:
מנוייה שנים לשירות לאחר רכישה. תקלה חוזרת לאחר מס' שבועות. מיים רותחים יוצאים מפיית המיים הקרים ומיים רותחים נוזלים לאחר סיום לחיצה. פניתי ביום שלישי האחרון לתקלה חוזרת, נעניתי לבקשתם לטפל טלפונית לפתרון הבעיה לפני שליחת טכנאי קירור מיוחד. נציגת השירות לקחה את פרטי המכשיר מבני ששהה בביתי. ביום חמישי פניתי בבהילות לתופעה חוזרת כשהפעם המכשיר נוזל ומציף את המטבח ונוזל לרצפה. הוספתי שהמכשיר חיוני ביותר בגלל המיים במושב בסינון הכלור.. הוספתי שאני אחרי סדרת ניתוחים ובעלי סובל מאבן בכלייה וגאוט ושתיית המיים המסוננים חיונית בגלל החום הכבד באזור כפר קיש. בקשתי והתחננתי לשירות לקרת סופ"ש כשבני החייל שב לביתו...נעניתי ..תמלאי מיים חמים בבקבוקים עד ליום ראשון.. חצופים..בקשה לשירות ביום שלישי לטיפול בתקלה חוזרת נענית ביום ראשון אחרי שבוע כמעט.מאסתי בחברת תמי 4 , בשיטה כזו גומרים חברה עם שירות גרוע . ממליצה מאוד לא לחדש הו"ק לשירות. אינם ראויים לאמון !!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה הוסברו זמני הגעה של טכנאים, צר לנו על חוסר שביעות הרצון מזמן ההגעה שתואם לה.
לאחר שיחה עם פניות הציבור לקוחה הבינה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה