פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ותקלות חדשות נושא התלונה:
וולף גבריאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צהל 7 א נס ציונה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/8/2011 הגיע אלי טכנאי בגין תלונה שלי שכאשר לוחצים על הלחצן של
המים הקרים לא יוצאים מים ונשמע צפצוף בעת הלחיצה,וכן נזילת מים לאחר עזיבת הלחצן (לפני התקלה כמובן).הטכנאי פרק המכשיר החליף שני סוגי מעגלים חשמליים שאחד מהם הוא המוח של המכשיר והרכיב חזרה.לגבי נזילת המים לאחר עזיבת הלחצן אמר הטכנאי שהנושא ידוע ונמצא בטיפול של מחלקת ההנדסה של החברה.
יומיים לאחר תיקון המכשיר קרתה תקלה נוספת והיא שבעת לחיצה על לחצן המים הקרים יצאו מים חמים.שוב הזמנתי טכנאי שפרק המכשיר תיקן והרכיב חזרה.
כמובן שנושא נזילת המים לא סודר.
ברצוני לציין שהמכשיר נמצא אצלי כ 8-9 חודשים ובחודשים הראשונים לא היו תקלות וכן גם לא היתה נזילת המים לאחר עזיבת הלחצן.מיותר לציין שכשאר מכרו לי את המכשיר אף אחד לא הסב את תשומת ליבי לנושא נזילת המים.
אני מצפה מחברה רצינית כמו תמי 4 וכמו חברות רציניות אחרות שתחליף את המכשיר שברשותי שנמצא אצלי רק כ 8 חודשים למכשיר חדש ותקין כמו שהיה בתחילת דרכו ולא תשלח כל פעם טכנאי שיפרק המכשיר יחיליף חלקים ויעזוב את הלקוח באמירה שיותר זה לא יקרה.
הנושא מלווה כמובן בעגמת נפש,בזבוזי זמן בהמתנה לטכנאי ויוצר צורך לחשוב פעם נוספת על המשך הרכישות שלי מתמי 4.
מצפה לפתרון הוגן ומהיר והחלפת המכשיר לחדש.
בברכה.
גבריאל וולף
החלפה למכשיר חדש ותקין פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח, הסברנו על הדרך המקצועית בה מבוצע תיקון המכשיר ועל כך שכל חלק המוחלף במכשיר לצורך התיקון, מוחלף לחלק חדש לחלוטין.
הלקוח הבין והודה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה