פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכלתי אותה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני עדיין עומד על כך שבעיסקת הטרייד-אין שנעשתה בפועל אינה העיסקה שהוצעה שלי בטלפון בטלפון נאמר לי מאחר ואתה משלם כ700שקל לשנה ,הוסף 200שקל בשנה ותהנה ממכשיר חדש.במקום כ900 שקל לשנה חוייבתי 100 שקל בחודש שזה 1200 שקל בשנה. הנושא טופל ע"י נציגת יחסי ציבור שלכם השמיעה לי שיחות שהיו לי עם תמי4 ,ולא את כולן . על כל פנים אני מבקש לסיים את המבצע ,המשיכו לגבות 100שקל לחודש במשך 3 שנים ולאחר מכן אני מבקש לנתק כל מגע וכל קשר עם תמי4.אם בעבר גביתם 700 שקל בשנה על ביטוח וחלפים .בסיום ההתקשרות אבקש להפסיק את הביטוח ואת אספקת החלפים
ועילבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח , שוקף בפניו כי בשיחת המכירה נמסר ללקוח כל המידע על עלויות העסקה וכי הסכים לתנאי העסקה.
הוצע ללקוח מחווה שירותית על עצם הפנייה.
לקוח מסר כי ישקול את המשך התקשרותו עם הלקוח.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה