פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גוקים במכשיר תמי 4 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונה שהועברה לחב' תמי 4
לכבוד
תמי 4
מחלקת פניות הציבור

א.ג.נ
הנדון:- מכשיר תמי 4 – תלונה על שירות לקוי

הנני פונה אליכם בשם אבי מר שם טוב שלמה מרחוב ז'בוטינסקי 135 ברמת גן
לפני כ-שנתיים וחצי רכש אבי מחברתכם מכשיר מיני בר של תמי 4 . לפני מספר חודשים החלו לצאת מהמכשיר ג'וקים קטנים . הזמנו הדברה מקצועית שעלתה 300 ₪. המדביר ריסס את כל הבית אך אמר שזו תופעה מוכרת של ג'וקים קטנים כאלה בתמי 4. למרות ההדברה שהזמנו ועשינו בביתו הג'וקים לא חדלו לצאת מהמכשיר ולהסתובב עליו הן בברז, מאחור ומעל.
פנינו למדביר נוסף כדי שיבוא וירסס ושוב נאמר לנו ע"י המדביר שג'וקים אלה נמצאים בתוך מכשיר התמי 4 ושעלינו לפנות לחברה ע"מ שיחליפו את המכשיר. וכפי שאמר המדביר הבעיה לא נפתרה ולא נפתרנו מהג'וקים בסביבת המכשיר.
למרות פניות חוזרות ונשנות אל חברתכם ושיחות עם מספר נציגי שירות נאמר לנו שהחברה לא מחליפה מכשירים מסיבות אלו ואפילו נמסר שישלחו לי לינק במייל עם הוראות לניקוי המכשיר בצורה נכונה (דבר שלא נעשה מצידכם) . לאחר דין ודברים ומספר לא מבוטל של שיחות נאלצנו להתפשר על החלפת המכשיר, במכשיר לא חדש אך כזה שעבר בקרת איכות ובדיקה לפני שהוא יוצא מהחברה תמורת סכום של כ- 500 ₪. התחייבנו לשלם סכום זה למרות שאבי עדיין משלם על המכשיר הראשון סכום שכולל אחריות וביטוח.
ביום שלישי ה- 09.08.11 הגיע איש שירות מטעם החברה ע"מ להחליף את המכשיר הישן (עם הג'וקים). ברגע שהוא הוציא את המנורה מהמכשיר הישן חשכו עינינו מכמות ביצי הג'וקים והקנים שהיו על המנורה. בהמשך כאשר הרים את המכשיר יצאו כמויות גדולות של ג'וקים מבסיס המכשיר והחלו להתפזר בכל המטבח . איש השירות נבהל בעצמו ואמר לנו בחצי פה שהוא לא מבין למה היינו צריכים לשלם תמורת המכשיר החדש/ישן. הטכנאי בעצמו נלחץ מכמות הג'וקים שיצאו מהמכשיר וביקש שקית גדולה וסלוטייפ מהחשש שג'וקים נוספים יצאו מהמכשיר אצלו ברכב. ע"פ תגובתו של איש השירות הבנתי שזה לא מצב רגיל וצילמתי וכן גם שמרתי חלק מהמכשיר עם הביצים והג'וקים וכן ביקשתי ממנו שידווח על כל מה שראה ע"מ שיהיה תיעוד מגורם נוסף ולא רק שלנו.


למרות כל האמור לעיל המכשיר החדש שסופק לאבי אינו מקרר את המים ולאחר שטכנאי נוסף מחברתכם היה ע"מ לתת שירות המכשיר לא קירר את המים. ביום חמישי התקשרתי לשירות הלקוחות שוב ונאמר לי שיחזרו אלי ע"מ לתאם מועד. ביום ראשון ה- 14.08.2011 לאחר שלא חזרו אלי פניתי שוב ונאמר לי שמנהלת שרות לקוחות בשם ליאת תיצור עימנו קשר ביום שני בבוקר. לאחר שביום שני לא חזרו אלינו פניתי שוב לשירות לקוחות ונאמר לי שרק ביום חמישי ה- 18.08.2011 יגיעו להחליף את המכשיר. כל זאת והסאגה אינה נפתרה ביום שישי ה- 26.08.2011 נוצרה תקלה נוספת במכשיר והמים לא יצאו משני ברזים הן של החמים והן של הקרים, כך שעוד יומיים עד ליום ראשון כאשר התקשרנו לשירות לקוחות המכשיר לא עבד ואז נאמר לנו שרק ביום שלישי ה- 29.08.2011 יגיע טכנאי לתקן את המכשיר. נכון להיום ה- 29.08.2011 המכשיר עובד ואני פונה אליכם ושואלת האם ראוי שמתוך 30 יום שיש בחודש חמישה עשר יום המכשיר לא עבד. ראוי לציין שאבי הינו בן 80 סיעודי ואת ה- 500 ₪ הנוספים אני נאלצת לתת מקצבת ביטוח הלאומי שהוא מקבל. אנו מבינים כיום שאם היינו אומרים מהתחלה שיש תקלה במכשיר וטכנאי היה מגיע היה רואה מה קורה במכשיר ומחליפו.
מאחר ואבי אינו הלקוח היחיד של תמי 4 ממשפחתינו אני מרגישה בשם אבי פגועה ומנוצלת הן מהשירות והן מהיחס והזלזול של חברת תמי 4 בי ובמכשיריה וזאת מההתנערות ומהתגובה שנאמרה לי שלא מחליפים מכשירים בגלל ג'וקים, ושהג'וקים מגיעים למקור חום שזה המנוע ושאי אפשר למנוע זאת . אני לא אלאה אתכם בפרטים נוספים על שיחותיי עם נציגכם כי ידוע לי שהשיחות מוקלטות וכן שיש דיווח של הנציג שהחליף את המכשיר על מה שראה במכשיר עצמו.
אי לכך אני מבקשת בזאת שתבטלו לאלתר את התשלום של ה- 500 ₪ . לאור כל השתלשלות העינינים ומאחר והמכשיר לא עבד מרבית החודש אני מבקשת בזאת לפתור אותנו מתשלום דמי המנוי החודשיים של המכשיר. לידיעתכם במקביל לפנייתי אליכם אני פונה עם השתלשלות הדברים הנ"ל למועצה הישראלית לצרכנות ע"מ לקבל ייעוץ נוסף בנידון. אני מצרפת את התמונות שצילמתי כדי שתראו ותבינו עם איזה מפגע תברואתי חיינו והיינו אמורים להמשיך לחיות אילולא החלפנו את המכשיר.
מבקשת שתיענו לבקשתי הנ"ל ותודיעוני על החלטתכם בנידון.

בתודה
ריסנזון שרית
טל: 0523223097






כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה הוסבר מה אופן הטיפול בתופעה שחווה , ניתנו ללקוחה מגוון הסברים והצעה שירותית, לקוחה מסרה כי תשקול הצעתנו. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה