פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות של אבנית,נזילות,זרימה לא טובה בפרימו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בירשותי מכשיר פמלי שהעברתי לחמותי כולל ערכת צבע והתקנה על חשבוני.
הייתי מאוד מרוצה ממנו הוא ברשותי משנת 2006.
קניתי מכשיר נוסף מדגם פרימו ומאז לא הפסיקו הבעיות כל הזמן מטפטף נוצרת אבנית וירקת על הפייה הנשלפת על המגשית ועל חזית המכשיר.
לחצנים מאוד קשים.
בסיום המזיגה המים סוטים מכיוונם ,כשזה מים חמים זה לא נעים מאחר וזה אף על כף היד.
בשיחה היום אם מנהל בשרות הלקוחות הודיעו לי שחוץ ממחווה של רצון טוב שבו יוחלף לי המגשית והפייה אין ביכולם לבוא ליקראתי ולהחליף את המכשיר למכשיר פמלי כמו שהיה לי.
מאחר ועברו כשלושה חד,ים מאז הקנייה. אני מאוד מרוצה מהשרות של תמי 4 אך משומה שרות לקוחות במדינת ישראל הפך להיות שקות מריחת לקוחות, אני ביקשתי מתחילת ההתחייבות שלי על המכשיר החדש לדבר עם מנהל כדי להחזיר את המכשיר. אך החברה בחרה בשיטה מעולה של המנהל יחזור אלייך וכך חלפו להם הימים והימים לחודשים וכעת ידם על העליונה .כשאמרתי שיש לי אבנית תוך זמן מאוד קצר למרות שניקיתי את המכשיר אם ערכת ניקוי של תמי 4 אמר לי המנהל כי אין המכשיר מטפל באבנית ולפי הוראת משרד הבריאות הם לא מורידים את האבנית שאלה למה זה צריך לעניין אותי ואת האבנית על חית המכשיר .אני רוצה לקבל מכשיר פמלי חדש ואין ברצוני להישאר עם המכשיר הזה אם החברה תמשיך בקו נוקשה על מכשיר שידוע כמכשיר בעייתי אני פשוט אפסיק את השרות איתה ואפנה לגופים חלופיים או מתחרים ואני מאמין שגם רבים אחרים ממכריי יעשו כך.
 
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר מפרימו לפמלי חדש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח , הוסבר נקודתית על התופעה שחווה מהמכשיר, הוסבר על אופן תחזוקת המכשיר.
לקוח הבין וקיבל.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה