פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון מכשיר הFAMILY שלי לא תקין.להשיג את השרות זה סיוט ,נציגה אמרה לי ש-6 דקות זה סביר,טכנאי נשלח במקרה הטוב לאחר 3 ימים.
המכשיר התקלקל כבר 3 פעמים , הפסדתי זמן יקר בהמתנה לטכנאי,בזבזתי כסף על מים,סחבתי בקבוקים ובפעם הרביעית הטכנאי לא הגיע כי הוא חולה.
כאשר מבקשים לדבר עם מנהל בלתי אפשרי אלא רק לאחר 24 עד 48 שעות.
הם כפיצוי רצו לתת מכשיר מחודש אך סירבתי היות והמכשיר שאצלי בבית הפך למחודש.סיכמתי שיגיע טכנאי בפעם הרביעית ואז באותו בוקר הודיעו שלא יגיע.
דיברתי עם השרות שהבטיח לי כפיצוי על הכל ולאחר שדרשתי לדבר עם מנהל והחזיקו אותי כ-5 דקות על הקו , מכשיר חדש.נאמר לי שיתקשרו לתאם התקנה
ובמקומה קיבלתי SMS על כך מכזאת חברה גדולה ומכובדת?
נכון לעכשיו אני ללא מכשיר וללא מים מיום א והם רוצים לשלוח לי מכשיר מחודש.
שוחחתי עם כל מיני אנשים ,קיבלתי מכתב עלוב ממנהלת פניות הציבור שלהם
ששלחה שובר לקפה ומאפה ונשארתי ללא מים ,עם שלושה ילדים למרות שאנו צורכים הרבה מים.
נמאס לי מהשרות שלהם רציתי רק מכשיר תקין וכעת אני דורש מהם מכשיר חדש עם התקנה לאתמול.
תודה

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח התנצלנו על חווית השירות שחווה , הוסבר כי אנו מחוייבים לתקן מכשיר הצעתנו נתנה ממקום של מחווה שירותית.
בסיום טיפול היום מול הלקוח, הודה על סיום הטיפול בפנייתו.
אנו למדים מכל מקרה לצורך שיפור מתמיד של השרות ללקוחותינו.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה