|
|
|
|
|
|
תיקון מכשיר תמי 4 |
נושא התלונה: |
יום שני 12 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
משך מס' פעמים הודענו לחב' תמי 4 על תקלה במכשיר הבייתי אמנם הגיעו טכנאים בכל פעם וניסו לתקן ועל פניו כביכול הכל תוקן וסודר אולם למרות הכל עדיין אין מים קרים וכנראה שהמכשיר כבר אינו תיקן לגמרי למרות זאת בשיחות טלפוניות חוזרות ונשנות על החברה שולחים בכל פעם את אותם הטכנאים שלצערי כנראה אינם יודעים לתקן את התקלה וכנראה שיש צורך להחליף המכשיר ולנו פשוט נמאס מלהתקשר ולהתברבר עם האנשים שעונים לטלפון ומנחים אותנו מה לעשות ואיך ושום דבר כבר לא עוזר אז מה עושים ולאן פונים? למרות ששילמתי את הביטוח מחדש ואף החלפתי מסנן ומנורה והכל לחינם אז אנא מכם ע"מ לחסוך לכולנו טירחה מיותרת שילחו טכנאי עם ידע יותר מהימן שסוף סוף יתקן את התקלה.
|
לשלוח טכנאי מומחה ו/או להחליף המכשיר... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה הוסבר על נושא עבודת הטכנאים לטיפול בכל תקלה במכשיר, תואם מול הלקוחה טכנאי נוסף בכיר כולל מעקב אחר הטיפול. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|