פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר תמי 4 נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
משך מס' פעמים הודענו לחב' תמי 4 על תקלה במכשיר הבייתי אמנם הגיעו טכנאים בכל פעם וניסו לתקן ועל פניו כביכול הכל תוקן וסודר אולם למרות הכל עדיין אין מים קרים וכנראה שהמכשיר כבר אינו תיקן לגמרי למרות זאת בשיחות טלפוניות חוזרות ונשנות על החברה שולחים בכל פעם את אותם הטכנאים שלצערי כנראה אינם יודעים לתקן את התקלה וכנראה שיש צורך להחליף המכשיר ולנו פשוט נמאס מלהתקשר ולהתברבר עם האנשים שעונים לטלפון ומנחים אותנו מה לעשות ואיך ושום דבר כבר לא עוזר אז מה עושים ולאן פונים? למרות ששילמתי את הביטוח מחדש ואף החלפתי מסנן ומנורה והכל לחינם אז אנא מכם ע"מ לחסוך לכולנו טירחה מיותרת שילחו טכנאי עם ידע יותר מהימן שסוף סוף יתקן את התקלה.
לשלוח טכנאי מומחה ו/או להחליף המכשיר... פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר על נושא עבודת הטכנאים לטיפול בכל תקלה במכשיר, תואם מול הלקוחה טכנאי נוסף בכיר כולל מעקב אחר הטיפול. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה