|
|
|
|
|
|
זיכוי שלא ניתן או נשלח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, עד היום לא קיבלתי זיכוי לחשבון שחויב באוגוסט ע" ס 324 ש"ח עבור מוצרים שלא קיבלתי וכל הזמן אנטי משוחחת עם נציגות שונות שמדברות יפה אך לא יוצא מזה דבר. אני מעונינת לדעת מתי סוף סוף אקבל את הזיכוי? ואני רוצה לראות את הזיכוי במייל
הובטח לי שישלחו לי במייל את הזיכוי אך הבטחות ודיבורים כנראה לא מעשי.
מתי סוף סוף אקבל את הזיכוי. למה שירות הלחוחות שלכם כה גרוע.
בעתיד אפנה לחברה אחרת שמספקת מסננים ונורות . הנסיון אתכם קשה
כך לא מקבלים שרות אני מחכה לתשובה
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שוחחנו עם הלקוחה, הסברנו כי כבר זוכתה. הבינה והודתה.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|