פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
ספיר לריסה שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר מתחילת שנה היה בתיקון 5 פעמים .כעת שוב לא עובד . לאחר שיחות ארוכות חברה מוכנה להחליף למכשיר מתוקן אחר? לא חדש! ורק ב 04.10 . מה עם התחייבות לתיקון תוך 72 שעות?? 5 פעמים ביקשתי השנה חופש מעבודה ביגלל תמי 4 ושירות לא מקצואי .
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על זמני ההמתנה עקב החג להחלפת המכשיר, הוסברו הסיבות לזמן ההמתנה למתקין הוצע מחווה שירותית אולם הלקוחה בחרה שלא לקבלה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה