|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
ספיר לריסה |
שם/כינוי: |
יום שני 26 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכשיר מתחילת שנה היה בתיקון 5 פעמים .כעת שוב לא עובד . לאחר שיחות ארוכות חברה מוכנה להחליף למכשיר מתוקן אחר? לא חדש! ורק ב 04.10 . מה עם התחייבות לתיקון תוך 72 שעות?? 5 פעמים ביקשתי השנה חופש מעבודה ביגלל תמי 4 ושירות לא מקצואי .
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על זמני ההמתנה עקב החג להחלפת המכשיר, הוסברו הסיבות לזמן ההמתנה למתקין הוצע מחווה שירותית אולם הלקוחה בחרה שלא לקבלה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|