פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומבזה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות וותיקים של תמי 4 וברשותינו מכשיר כבר 6 שנים. בתאריך ה- 11 לספטמבר בצענו הזמנת שדרוג למכשיר חדש. איש השירות אוהד הבטיח לנו שלמחרת ייצרו עמנו קשר ויתאמו עמנו התקנה. עד יום ראשון ה- 18/9 איש לא התקשר אלינו.יצרנו קשר וביקשנו לדבר עם אוהד ונאמר לנו שהוא כבר לא עובד בחברה והועברנו לטיפולה של יפית. לדבריה של יפית אוהד היה חדש בחברה וכלל לא העביר את ההזמנה ועוד היום ייצרו עימנו קשר לגבי תיאום התקנה. כמובן שאף אחד לא יצר עימנו קשר ואנחנו המשכנו להתקשר ולנסות לברר מה קורה כשכל פעם זמני ההמתנה ארוכים ובסופם עונה לנו איש קשר, אנחנו נאלצים לספר את כל הסיפור שוב ושוב, מבטיחים שיטופל ויצרו עמנו קשר וזה כמובן לא קרה. ביום ראשון ה- 25 התקשרתי לחברה, הועברתי ליפית וביקשתי ממנה לבטל את ההזמנה ולדבר עם מנהל. מיד אחרי הפנייה הזו היא היתה בלתי נעימה , אמרה שכרגע זה לא ניתן ויחזרו אליי. שעה אח"כ התקשרו ממי טהור באילת (הם הגוף המתקין להודיע שיגיעו למחרת להתקנה). התקשרתי שוב לוודא כי ההזמנה בוטלה. 4 פעמים החזיקו אותי בהמתנה ארוכה וכל אנשי השירות שענו (סלי, ישראל, אושר ושוב סלי) אמרו לי שרק יפית יכולה לבטל את ההזמנה ושהיא עסוקה. לקחו ממני את מספר הטלפון ונאמר לי שהיא תתפנה ותחזור אליי. כמובן שהיא לא חזרה. היום הגיעו המתקינים. אמרנו להם שאנחנו מצטערים אך הודענו על ביטול לחברה ושאנחנו לא מעוניינים במכשיר. ניסיתי שוב ושוב להשיג את יפית אך ללא הצלחה. אפילו למחלקה שלה לא ניתן היה להגיע, אלא רק לשירות השארת הודעה. השארתי הודעה שאני מבקשת להתלונן על ההתנהלות שלטעמי היא מבזה וכמו כן לוודא את ביטול המכשיר ושכרטיס האשראי לא יחוייב, ושאני מבקשת שיחזור אליי מנהל כיוון שאני חושבת שכלקוחה מגיע לי לקבל את השירות הזה. הובטח לי שכך יקרה אך כמובן שלא קרה.ההחלטה לבטל את המכשיר נובעת מכך שזו הדרך בעיני למחות על זלזול בלקוח . כמו כן אין לי אמון בחברה שאם המכשיר יתקלקל לא אצטרך לחכות זמן רב ללא מענה.
צר לי שזו ההתנהלות של חברת תמי 4 כלפי לקוחות וותיקים ובכלל!!

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה לחוסר מענה נבדקת ומטופלת, בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על חווית השירות התגובה, נמסר ללקוח כי החיוב יעצר, נמצא במעקב תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה