פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלפים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-18.9 תואמה לי הגעה של שליח עם חלפים לתמי 4 (נורה ומסנן). חיכיתי 3 שעות כנדרש ושום שליח לא הגיע. למחרת יצרתי קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של תמי 4 בעניין. נציגת השירות טענה שמדובר בתקלה חמורה והיא תעביר תלונה חמורה לשירות דואר השליחים. כעסתי נורא על המקרה וביקשתי לבטל כל הסכם שירות ביני ובין תמי 4. לאחר מס' שיחות ביני ובין שירות הלקוחות השתכנעתי ונקבע לי מועד חדש לאספקת החלפים (היום - 27.9). חיכיתי כנדרש מ- 9:00 עד 12:00 וכמובן שהשליח לא הגיע. יצרתי שוב קשר עם שירות תמי 4, נציגת השירות (מלי) ביצעה בדיקה טלפונית וביקשה שאחכה עוד קצת כי כנראה שהשליח תקוע בפקק או מתעכב. הסברתי לה שאין לי אפשרות לחכות יותר (במצטבר אני יושב כבר 6 שעות בבית ומחכה לחלפים). מלי הודיעה לי ששוב תועבר תלונה חמורה לשירות השליחים ושיצרו איתי קשר. הסברתי לה שאני לא מחכה עוד 3 שעות בשום מצב. מלי שוב בדקה ואמרה שאין אפשרות אחרת אלא לקבוע מועד חדש ושהפעם לא יגבו ממני משלוח (עלות של 34 ש"ח לפני מע"מ), הסברתי שפיצוי שכזה הוא זילזול ובדיחה לעומת 6 השעות שאני ממתין ושהאפשרויות מבחינתי הן לשוחח מייד עם מנהל השירות או ביטול ההסכם ביני ובין תמי 4
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת החלפים בחינם ( עלות 358 ש"ח לפני מע"מ). פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוח נמצאת בבדיקה מול חברת השליחויות, לקוח הגיע וטופל ישירות מול נציגת החברה לשביעות רצונו תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה