פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר ומשפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למעלה משלושה שבועות שאנו פונים לשרות הלקוחות של תמי 4 ואנחנו לא מקבלים שרות כראוי . בתחילה נקבע מועד להגעת טכנאי אולם הנ"ל לא הגיע למרות שהמתנו לו בבית על חשבון זמן העבודה רק לאחר אין ספור פניות נקבע מועד אחר
הגיע טכנאי אמר שתיקן לאחר לכתו התחילה נזילה צילצלנו שוב תאמו לנו תאריך לעוד יומיים ( למרות הנזילה) הגיע שוב טכנאי אמר שהפעם זה בסדר ןתיתכן נזילה של מים עודפים מהמכשיר ביקשנו שימתין שיראה אם אכן מדובר במים עודפים הוא לא הסכים וברח צלצלנו מיד לשרות ביקשנו שטכנאי יחזור כי הנזילה רק גברה ומחר ערב חג ולא יהיה מי שיטפל בנו . הבטיחו שעד מחר הנזילה תיפסק מה שלא קרה הנזק לארונות המטבח וכל הסביבה רק גובר.
שוחחנו עם כל נציגי השרות האפשריים שני, סיוןשהציגה עצמה כמנהלת
והיום ערב החג הבטיחו שעידו מנהל תלונות הציבור יחזור אלינו עד שעה 1.00 בצהריים . עד 12.30 כמובן שאף אחד לא התקשר ניסיתי להתקשר שוב מיזמתי אולם התקרליט אמר שהשרות כבר סגור
זאת ממש בדיחה עצובה ההתעללות הזו בלקוחות בייחוד היום ערב החג כאטשר הנזק שלנו כבר קיים . מכאן אני קוראת לכל מי שרק חושב לרכוש מכשיר של תמי 4 שיידע שאין שרות הולם מצידם.
אני פשוט חסרת אונים מול הגוף הזה ששכח אותנו בערב החג .
אבל טרח לשלוח לנו שובר לארוחה כפיצוי שזה עוד יותר אבסורד.
כספי, בזבוז זמן ונזק לרכוש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח התנצלנו על חוסר הנוחות שחוותה בערב החג, שוקפו זמני הענות בערב החג, הוסבר על נושא הטכני, נתנו אלטרנטיבות ותואם טכנאי בכיר לטיפול במכשיר כמו כן נתן ומחווה שירותית. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה