פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר ותחזוקתו עולים לי ~4650 ש"ח במקום ~3780 ש"ח שהוסקם בטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה ראיתי פרסמת של מבצע בתמי 4 והצתרפתי לשירות. ביצעתי את העסקה דרך הטלפון. מה שסגרנו זה 36 * ~105 שקלים(לא זוכר מספר מדוייק אבל בסביבות 105) סה"כ בערך 3780 ש"ח וזה הכל כולל הכל, כלומר פעמיים בשנה סננים, פעם בשנה מנורה והכל מגיע לדואר ואני צריך להסוף את החלקים ולהחליף לבד. אחרי שנה אני רואה חיוב של 533 ש"ח מתמי 4. כשאני מתקשר לשירות לקוחות, מסבירים לי שזה חיוב עבור סננים ומנורה, וכשאני אומר שלא אמורים להיות שום חיובים נוספים חוץ מתשלום חודשי, הם אומרים שזה לא משסוכם, ומשסוכם זה 36*72 ש"ח על המכשיר + כל חצי שנה על סננים + כל שנה על מנורה. וזה יוצא ~4650 במקום ~3780 שסגרתי איתם לפני שנה. אני לא כל כך בודק את הכרטיס אשראי שלי אם זה לא חורג יותר מידי, בגלל זה לא ראיתי את התשלום החצי שנתי על סננים ובגלל זה לא ראיתי שחיוב החודשי שלי זה 72 ולא 105 שח, ראיתי את הבעיה רק כשפיתאום יש לי חיוב של 533 ש"ח לא צפוי. כשביקשתי להשמיע לי את השיחה המוקלתת, אמרו לי שהם שומרים את השיחות רק חצי שנה ומוחקים. אני דורש להחזיר אותי למסלול שסוכם דרך הטלפון.
כספי סוג הנזק :
להחזיר אותי למסלול שסוכם דרך הטלפון 36*105 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הובסרו שוב תנאי העסקה שלו ומה כוללים.
ניתנו ללקוחות אלטרנטיבות למסלולי שירות, לקוח בחר לנוחיותו.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה