פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מאוד וותיק של חברת תמי 4 קרוב לחמש שנים. לפני כחודש נציגת השרות שכנעה אותי לעבור ולהזמין את מכשיר המים החדש שלכם.
שוכנעתי לעשות כך ואכן לפני כשלושה שבועות בוצעה ההתקנה בביתי.
עם עזיבת הטכנאי את הבית המכשיר הפסיק לפעול ( יש לציין גם כי המכשיר הגיע שהוא שרוט ולא שמנו לב לכך בעת ההתקנה)
התקשרתי למוקד השרות לבקשת שרות ונקבע טכנאי ליום א ' אישתי יצאה במיוחד מהעבודה לקבל את פני הטכנאי. כמובן הטכנאי לא הגיע ואף לא טרחתם להודיע שהטכנאי לא יגיע ואז נתבסרתי כי יוכל להיות טכנאי רק בעוד שבוע (היום) לאחר ראש השנה, במקביל קיבלתי שיחות טלפון מלאות בהטנצלות והובטח לי פיצוי על כך שאינני יכול להשתמש במכשיר.
והבוקר מתקשרים מהשרות שגם היום לא יגיע הטכנאי בתרוץ מצוץ שהחלק לא נמצא. גם היום אישתי איבדה יום עבודה כדי לחכות לטכנאי.
בקיצורו של דבר
אני מעוניין לבטל את העיסקה עמכם וכן לקבל את הפיצוי המגיע לי כחוק על ביטול טכנאי שרות
כספי סוג הנזק :
אני מעוניין לבטל את העיסקה עמכם וכן לקבל את הפיצוי המגיע לי כחוק על ביטול טכנאי שרות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח התנצלנו בפניו על השתלשלות המקרה. תואם מיידית איש שירות להחלפת המכשיר למכשיר חדש ותקין לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה