פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן וכסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני משלם לתמי4 כבר מעל לשש שנים כל חודש 60 ש"ח עבור ביטוח והחלפת סננים.
פעם ראשונה שאני פונה לקבל שרות מתמי4 ואני ממש מאוכזב
נשבר לי המגש כוסות(עליו מניחים את הכוס בעת מזיגת מים) פניתי לתמי 4 אמרו שיגיע טכנאי להחלפת החלק הפגום שאלתי אם זה בעלות אמרו שלא כי יש לי ביטוח.
ביום שקבענו הטכנאי ביקש להקדים כי הוא באזור יצאתי מוקדם מהעבודה חיכתי לטכנאי אך זה איחר ב 40 דקות כאשר הגיע ציין שהוא חייב לחייב אותי כי לא רשום הערה לא לחיוב
צינתי בפני הטכנאי שהנציגת שרות אמרה שזה במסגרת הביטוח אך לא עזר הוא הרים טלפון לאחראי שלו וזה לא הסכים להתקין ללא חיוב.הטכנאי עזב ללא התקנת החלק.
למחרת התקשרתי לשרות של תמי4 ספרתי להם את שקרה, שהטכנאי רצה לחייב אותי על התקנת החלק התנצלו ואמרו שישלחו שוב טכנאי ללא חיוב לשם התקנת החלק השבור.
ביום שקבעתי עם הטכנאי הוא התקשר חצי שעה לפני המועד שנקבע לאחר שכבר יצאתי מהעבודה וציין שלא יבצע היום את ההתקנה מאחר שאין לא את החלק הנדרש.
הרמתי טלפון לשרות בקשתי להתנתק אמרו שרק מנהל יכול להתנתק וזה עד 48 שעות,אחרי יום וחצי המנהל חזר אמר שהטכנאי השיג את החלק והוא מוכן להגיע אלי היום הסברתי לו שאת זה הוא היה אמור לעשות כבר בפעמיים הקודמים שהוא היה אצלי ושבגללו יצאתי מוקדם מהעבודה.

פעמיים קבעתי עם טכנאי של תמי4 לטפל בתלונה פשוטה, פעמיים יצאתי מוקדם מהעבודה ולא קיבלתי טיפול הולם אני נורא מאוכזב מהשרות וזה מתסכל לקבל יחס שכזה.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח והתנצלנו בפניו. אושרה הטבה כמחווה שירותית לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה