פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילה בעקבות החלפת סננים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בכל פעם, מחדש, אני מחליטה לתת לחברת תמי 4 הזדמנות נוספת. על כשלים בהסכמים, על כשלים בטיפול, על טכנאים שאינם יודעים מלאכתם....אולי באמת הגיע הזמן שאחליף חברה כיון שבכל הזדמנות כזו, שניתנת על-ידי, זה נגמר במפח נפש.
האחרון שבהם, ערב יום כיפור, החלפת סננים...רק ביום ראשון, אחרי העבודה (וכמובן אחרי השעות ש"יש עם מי לדבר") גיליתי זרם מים היוצא מארון המטבח. רצפת הארון החלה להתרומם, הרצפה ליד הארון ניזוקה (רצפת עץ) ומי לעזאזאל ישלם את חשבון המים?! ועם מי מדברים אחרי השעה 17.00? ומתי יואילו לחזור אלי? וכמה שעות אשב ואחכה וארוץ ממקום עבודה שאינו נמצא באותה עיר בה אני גרה לביתי? ומה זו תשובה תוך 72 שעות (לא פחות!) אולי פשוט אחכה עד הטיפול הבא בעוד חצי שנה? מצפה לתשובה ו פ ע ו ל ה מיידית!

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה והתנצלנו בפניה. נשלח טכנאי במיידי לבדיקה ולתיקון המכשיר והושג פיתרון לשביעות רצונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה