פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 נושא התלונה:
מילר שלומי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש מספר מועט של טעויות שעשיתי בחיים , אחת מהם לצערי זה 4 פמילי קניית מכשיר תמי. יש לי תחושה שפשוט הפכתי להיות אסיר של חברה מגעילה בעלת תאוות בצע , רעב בלתי פוסק , עושק לקוחות ומעל לכל שרות בזוי.לא יתכן שכל הזמן אותן תקלות יחזרו ובכל פעם שאני ארצה שרות אני אצטרך לשלם 229 ש"ח לביקור (רופא עולה פחות ) וחלקים בנפרד . אני לא מבין משרדי שרות ללקוח נמצאים במרחק גיאוגרפי של 4 ק"מ ממני ולדרישתי להגיע עם המכשיר המקולקל אליהם עונה לי הבחורה משירות הלקוחות " אנחנו לא נותנים שרות אצלנו , רק בבית הלקוח " - הזוי בזוי וחוצפה שאין לתאר .
כל חברה אחרת חוץ ומלבד לכל מי שרק רוצה , חושב ,מתעניין ובודק איזה מכשיר לקחת - ראו הוזהרתם תמי 4

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח אודות מסלולי השירות, נתנו אלטרנטיבות לקוח מבקש לשקול תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה