פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי דיווח עלויות נלוות בעת רכישה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החברה מחזרת בנמרצות אחרי הלקוחות למכירת המכשיר ולא מעדכנים ברכישה על העלויות הנוספות כגון נורית,סנן וכו' , מה שמייקר מאוד את העסקה והופכה ללא משתלמת בהכרח-טעם לפגם וחוסר גילוי נאות ללקוח.אנחנו לא משתמשים במכשיר ותקועים איתו ורוצים להיפטר ממנו אלא אם יש אפשרות להשיג סנן לדגם פמילי מחברה אחרת...הבנו שיש בלעדיות כך שיש לנו מכשיר שעלה סכום ניכר ללא שימוש...
גם כספי וגם עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, התנצלנו על תחושתה והסברנו את עלויות התחזוקה של המכשיר. הוצעה הצעה אטרקטיבית ללקוחה שהודתה ובקשה לחשוב על הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה