|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני לטיפול בבעיה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום פניתי לחברת תמי 4 כי יש לי בעיה במכשיר במשך 30 דקות חיכיתי על קו הטלפון שמישהו יענה לי .לעומת זאת בשלוחה להזמנת מכשיר חדש עונים תוך פחות מדקה שם הסברתי לנציג שאין מענה בשלוחה בטיפול בבעיות במכשיר שנרכש אצלם בעבר.הנציג ביקש ממני להשאיר את מספר הטלפון והבטיח לי שיחזרו אלי היום ע"מ לעזור לי.ואף אחד לא חזר אלי .
|
לחזור אלי לטלפון 054-6357028 ע"מ לפתור לי את הבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה נמצא כי המכשיר תקין ואין צורך בהתערבות טכנאי. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|