פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 שירות גרוע והתנהגות מבזה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כשבועיים לפני ראש השנה הזמנו תמי 4.
כשבוע לפני החג הגיע טכנאי, בדק ואמר שצריך לפרק חצי מטבח על מנת להתקין את המכשיר.
סירבנו, וביקשנו לבטל את העיסקה.
לאחר מספר ימים התקשר איש מכירות בשם משה, התחנן והפציר בנו שנרכוש את המכשיר - הבטיח שלושה דברים:
1. תקבלו הנחה 300 שח' על הרכישה,
2. נתקין את המכשיר לשביעות רצונכם,
3. פילטר ראשון-חינם.
הבטיח: נחזור אליכם אחרי החגים לתאם התקנה.
עברו החגים, הסתיימו החגים - איש לא חזר.
התקשרנו אנחנו ביוזמתנו וביקשנו לבטל את העיסקה, בינתיים כבר ירדו 2 (!) תשלומים בכרטיס האשראי, וזאת לפני שבכלל מותקן מכשיר.
בין לבין ניסינו להשיג איש שרות או מכירות, שמענו "מוסיקת מעליות" במשך 58 (!) דקות, אין כל ואין עונה.
חזר אלי איש מכירות לאחר יומיים וטען שניסו לתאם איתנו מועד להתקנה ולא היינו זמינים - שקר גס ואי אמירת האמת באופן נחרץ.
בינתיים - התשלומים יורדים.
לפני כשבועיים חזר אלינו איש מכירות בשם אביב, ובפיו הצעה מפתיעה: תקבלו מכשיר שרק עובדי תמי 4 מקבלים, ובמחיר מופחת.
השבנו בחיוב.
ביום שישי זה (18.11.11) הגיע מתקין, "באתי להתקין את המכשיר המחודש שהזמנתם"...
מה זה "מחודש" ? שאלתי, מכשיר לא חדש שהיה אצל לקוח, והוחזר לחברה - נעניתי.
אגב: המתקין הזה [ ששמו קובי, שהיה אגב אדיב ומקצועי מאד ] (בניגוד לקודם) מצא (לפחות..) שתי אפשרויות להתקנת המכשיר מבלי לפרק לגורמים את המטבח שלנו שעלה 30,000 שח'.
בין לבין - את מח' השרות או המכירות של תמי 4 לא ניתן להשיג, מי שמתקשר שומע מוסיקת רקע במשך 20, 40 וגם שעה וחצי מבלי שנציג שרות עולה מולו, נציגי מכירות מטעם תמי 4 מתקשרים ממספר חסוי (שלא ניתן לחזור אליו) ואינם חוזרים, "בודקים" ו"מבררים" ואינם שבים עם מענה או תשובות - ובינתיים, התשלומים יורדים (על מכשיר שהוזמן לפני חודשיים..וכלל לא הותקן).
כל שיטת התקשורת של אנשי המכירות אלימה, כוחנית, שקרית, מלאה בהבטחות שאין מאחוריהן כלום, כל איש מכירות אומר ומבטיח דבר אחר ולכל ההבטחות אין כלל כיסוי.
מעל כולם ניצבת לה מורן טל - "ראש קבוצה" מקרב אנשי המכירות - (את מספר הנייד שלה השגתי "בדרך לא דרך") והוא: 052-6755927, מומלץ לבדוק איתה את ההתנהלות של אנשיה.
לסיכום:
לפני חודשיים הוזמן מכשיר תמי 4 - לא הותקן ולא נרכש.
התשלומים בכרטיס האשראי - יורדים.
הבטחות שמענו, ללא סוף - כיסוי להן - אין.
הלכו ובאו שני מתקינים, הראשון היה חסר ידע וניסיון, השני היה אדיב ומקצועי ואף הציע שתי פתרונות התקנה, אם רק נרצה לרכוש מכשיר "מחודש".
שיחות הטלפון של אנשי המכירות "החרוצים" - ממספר חסוי, מוסיקת רקע נשמעת, גם שעה ויותר.
תמי 4 - לא מה שחשבתם.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הנציג שוחח עם הלקוח וגם עם אשתו,

התנצל על חווית השירות ועל המסר החלקי שהועבר,

הלקוח הבין והסכים לתת לנו הזדמנות נוספת ולקבל את המתקין ליום שישי הבא על מכשיר מחודש.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה