פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות מצד נציגת שרות תמי 4 נושא התלונה:
בימקה עודד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הפגם: הופעת כתמים בלתי ניתנים להסרה על גבי הפנל הקידמי מתחת לפיית מזיגת המים.
ברצוני לציין שאני משתמש אך ורק בערכת הניקוי שרכשתי מהסוכן ופועל בהתאם להוראות.
פניתי לנציגת השרות והתשובה שקיבלתי היתה שהחברה איננה אחראית על המעטפת החיצונית.
ואני שואל מדוע אחרי שנה כשהכתמים הנ"ל מופיעים מאליהם חברת תמי 4 מתנערת מאחריות, לא מספקת תשובות וכל מה שמעניין אותה זה להרוויח עוד כמה שקלים על גבו של לקוח תמים:
310 שקלים עבור הפנל הלקוי + 300 שקלים עבור ביקור של טכנאי.
עלבון סוג הנזק :
החלפת הפנל ללא עלות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר על ערכת הניקוי וניתן הסבר על נושא הפלסטיקה, לקוחה במעקב והמשך טיפול .. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה