פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תמי 4 משפריץ מים רותחים בעקבות כך התינוקת נכבדה כ- 3 פעמים נושא התלונה:
מלכה  גירארד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תמי 4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 1.12.10 רכשתי מכשיר תמי 4 על השיש בעקבות נזילת מים רותחים שיוצאים מהמכשיר בלי לגעת בו פניתי ביום 7.9.11 למוקד השירות שביקשו לנסות שאני התקן את המכשיר בעצמי והנציגה תחזור אליי למחרת כדי לבדוק שהכל בסדר הנציגה לא חזרה אליי אלה להיפך אני פניתי אליה ללא עזרה , בנתיים אימי נפטרה והייתי באבל לכן לא פניתי שוב לקבל שירות , השבוע שוב פרץ מים רותחים ללא מגע במכשיר והתינוקת שוב נכבתה , כשפניתי לשירות שהתקנו לי את המכשיר התעלמו מפנייתי בחודש 9 השנה ואמרו לי שאין ביטוח על פי כך שלא יגיעו כלל לתקן את המכשיר
כרגע הם מבקשים לעשות ביטוח ואז הם יגיעו לתקן , אני רוצה להציע לאזרחי להפסיק לקנות את המכשיר תמי 4 מכוון שהוא לא ביטיחותי כלל הברזים מתקלקלים הטרמוסטט מתקלקל ומה לא קחו דוגמה מהתינוקת שלנו שנכבתה כ-3 פעמים במשך שנה.גועל נפש של שירות בושה לכם מסכנים שכמוכם משרד התמ"ת הזה אפילו ומכון התקנים צריכים דחוף להפסיק ליצר מכשיר זה
שקרנים וגנבים זה מה שאתם סוג הנזק :
להגיע דחוף ולתקן את המכשיר כי הוא לא ביטיחותי התינוקת נכבתה כ- 3 פעמים עקב התפרצות של מים חמים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
במעמד השיחה הוסבר ללקוח אודות תחזוקת המכשיר וחשיבות התחזוקה (החלפת חלפים בזמן) , לקוח בחר שלא לתחזק את המכשיר מרגע רכישתו, במסלול שירות המקנה לו תחזוקה מלאה כמו גם טיפול במכשיר על ידי טכנאי ללא עלות, מסרנו כי נשמח לתת שירות טכנאי על פי מחירון החברה לשירות.
הוצע במקביל הצטרפות למסלול שירות וקבלת שירות הטכנאי ללא עלות.
לקוח לא מעוניין בשום אופציה שניתנה.
נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
1. הצטרפות למסלול שירות וקבלת הטכנאי ללא עלות
2. קבלת שירות טכנאי ללא הצטרפות למסלול שירות בעלות על פי מחירון החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה