פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח חדש ולא מרוצה בגלל אלף ואחד סיבות.הזמנתי מכשיר תמי 4 ב 29/01/2011
ועד היום 09/02/2011 המכשיר עדיין לא הותקן.בתואם הראשון של ההתקנה המתקין לא בא וגם לא התקשרו שלא מגיעים,בפעם שניה כן התקשרו ואמרו שהמתקין לא מרגיש טוב והוא לא יכול להגיע ,לא ידעתי שבחברה גדולה כמו תמי 4 יש רק מתקין אחד.....
אחרי שיחות רבות וברורים עם נציגי של תמי 4 החלטתי לבטל את העסקה וגם זה לא היה פשוט אחרי שקיבלתי הבטחות וטיפול אישי כמו שנאמר לי גם בפעם השלישית המתקין כן בא להתקין את המכשיר רק הבעיה שהמכשיר לא תקין הוא לא נדלק בכלל .שאלתי אותו אם יש לו מכשיר חלופי אז לא אין לו ואני צריך לתאם מחדש וזה גם לא יהיה באותו יום וכול זה אחרי שהפסדתי 3ימי עבודה בישביל כלום
אני מאחל לכול העובדים של תמי 4 כולל המנכ"ל והבעלים שלהם שתקבלו את אותו השירות כמו שאתם נותנים ואם הייתי נכנס לפורומים לפני שהזמנתי את תמי 4 אז לא הייתי מזמין
ו סוג הנזק :
לסגור את החברה או ללמוד לתת שירות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה התנצלנו על בעיית התאום , הוסבר על תאומי המתקין באיזורים שונים. המכשיר הותקן אצל הלקוחה , בהמשך לחוויתה ניתנה הטבה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה