פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיווח לא עדכני בנושא אחזקת המכשיר. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זה נכון, יש לנציגי תמי 4 איזוהי שיטה לא לעדכן את המצטרפים החדשים לרכישת המכשיר, לגבי עלויות האחזקה, ואנוכי נמנית עם המאוכזבים.
בערך 4 שנים שאני חפצה במכשיר כזה בבית, אבל לא ידעו אותי לגבי האחזקה השנתית כפי שצריך,הדיבור מהיר, העדכונים אינם נכונים, ובזמן אמת הם טועניםן שהכל כתוב, לידעתכם לא הכל כתוב, וניתן לאמת את טענותיי בשיחות המוקלטות.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסברו שוב עלויות מסלול השירות, ניתנו אלטרנטיבות לבחירה ומחיר , לקוחה הבינה , לעת עתה נשארה במסלול שבחרה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה