פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי , החלפתי מסנן למכשיר התמי 4 שברשותי לפי כל כללי ההחלפה.
לצערי מיד לאחר החלפת הסנן , המכשיר קיצר את החשמל בביתי וגרם לשריפת המחשב שברשותי. יצרתי קשר כבר ביום רביעי עם שרות הלקוחות של חברת תמי 4, אך לצערי התבשרתי שטכנאי מטעמם יוכל להגיע רק ביום ג' , ה- 21/2. כלומר , מיום רביעי עד ליום שלישי שלאחר מכן , שבוע ימים , אאלץ להיות ללא מים חמים / קרים , אצטרך לרכוש קומקום חשמלי , שישיות של בקבוקי מים והגרוע מכל , לרכוש מחשב חדש שכן , טכנאי שהגיע לתיקון המחשב וחשב שמדובר רק בהחלפת ספק החליף את הספק בספק חדש אך המחשב "מת" ובהמלצתו גם אין טעם לתקנו.

תודה על עזרתכם

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר אודות מנגנון הפחת אשר מונע לקצר חשמלי למכשירים אחרים בבית.
זמני התאום שנתנו ללקוחה לא התאימו עקב השעות בהם הטכנאי אמור להגיע, נקבע מולה כי טכנאי יגיע היום לבדוק את המכשיר לקוחה מסרהתעשה מאמץ להיות בבית בשעה שנקבעה לה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה