פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביה למרות החזרת המכשיר תמי 4 פרימו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוני נתניהו 1 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
שוכנעתי שכדאי לי להחליף את מכשיר תמי 4 דגם family "הישן והמיושן" לטובת תמי 4 החדש דגם primo .
יום אחר ההתקנה 12.01.2012 בקשתי להחזיר את המתקן הישן על כנו ולקחת חזרה את מכשיר תמי 4 primo "המשודרג" שלא ראיתי בו שום שדרוג ושום מעלה על המכשיר הטוב הישן והמיושן.
קבלתי אישור מהחברה על ביטול העסקה אך דא עקא ממשיכים לגבות מידי חודש זה החודש השלישי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי . לא רוצה לראות שורה של חיוב שלאחריה שורה ביטול החיוב.יותר מדי "טרטור" הלקוח המעוניין לבטל עסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בוצעה שיחת ועידה של הלקוח עם חברת האשראי לוודא כי עצירת החיוב בוצעה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה