|
|
|
|
|
|
המשך גביה למרות החזרת המכשיר תמי 4 פרימו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יוני נתניהו 1 אור יהודה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שוכנעתי שכדאי לי להחליף את מכשיר תמי 4 דגם family "הישן והמיושן" לטובת תמי 4 החדש דגם primo .
יום אחר ההתקנה 12.01.2012 בקשתי להחזיר את המתקן הישן על כנו ולקחת חזרה את מכשיר תמי 4 primo "המשודרג" שלא ראיתי בו שום שדרוג ושום מעלה על המכשיר הטוב הישן והמיושן.
קבלתי אישור מהחברה על ביטול העסקה אך דא עקא ממשיכים לגבות מידי חודש זה החודש השלישי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי . לא רוצה לראות שורה של חיוב שלאחריה שורה ביטול החיוב.יותר מדי "טרטור" הלקוח המעוניין לבטל עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בוצעה שיחת ועידה של הלקוח עם חברת האשראי לוודא כי עצירת החיוב בוצעה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|