פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של טכנאי ובזבוז יום עבודה נושא התלונה:
נוימן סלביה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי מתייחסת להיום ה-16 לאפריל 2012.
קבעו איתי מועד להגעת טכנאי מ-09.30-11.30. עם התראה מראש של חצי שעה.
בשעה 11 יצרתי קשר עם החברה בצ'אט ונציגת שרות בשם חן אמרה שהטכנאי יתקשר ויגיע עד 11.30. כמובן שהוא לא התקשר ולא הגיע.
יצרתי שוב קשר בצ'אט עם אתי והיא אמרה שיש טעות והוא צריך להגיע מחר.
היא ניסתה לבלבל אותי כאילו לא הבנתי נכון את מועד הפגישה, אך לאחר שאמרתי כי חן אמרה שאכן יגיע היום. היא התנצלה שהם טעו ושכחו לעדכן אותי.
כעסתי, כי הפסדתי יום עבודה. בשעה 14 ה תקשרה אלירז משרות הטכנאים ואמרתי לה כי אני חייבת לעזוב את הבית בשעה 3, אם לא יגיע טכנאי עד אז, אני פורשת מתמי 4. מקריאה באינטרנט אני מבינה שהשרות שלהם גרוע ביותר וקוראת לכל הקוראים לא להתפתות למבצעים שלהם ולפרסום כי הם יקבלו שרות גרוע , בלי התיחסות ללקוחות. יחכו לטכנאי ויפסיגו הרבה ימי עבודה.
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוחה , נבדקה תלונתה לנושא תאום הטכנאי , ניסו להמצא פתרונות יצירתיים לתאום אולם הלקוחה לא יכלה לקבלם.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה