|
|
|
|
|
|
האכזבות עולות על הציפיות. |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מכשיר עם אין ספור תקלות .זמן אספקת שירות ללקוח ארוך מאוד . עלות אחזקת המכשיר גבוהה . תקלות מרובות עם כל החלפת מסנן או נורה . בעצם הלקוח צריך להתאים את עצמו לחברה בזמן הזמנת טכנאי ולא ההפך.בקיצור שירות גרוע מאין כמותו.
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
לרשות לקוחותנו ישנן מגוון מסלולי שירות שיתנו מענה לתחזוקת המכשיר, לכל תאום טכנאי נתנות אלטרנטיבות לבחירת מועד לתאום טכנאי.
צר לנו על תחושת הלקוח , נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|