פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האכזבות עולות על הציפיות. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר עם אין ספור תקלות .זמן אספקת שירות ללקוח ארוך מאוד . עלות אחזקת המכשיר גבוהה . תקלות מרובות עם כל החלפת מסנן או נורה . בעצם הלקוח צריך להתאים את עצמו לחברה בזמן הזמנת טכנאי ולא ההפך.בקיצור שירות גרוע מאין כמותו.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
לרשות לקוחותנו ישנן מגוון מסלולי שירות שיתנו מענה לתחזוקת המכשיר, לכל תאום טכנאי נתנות אלטרנטיבות לבחירת מועד לתאום טכנאי.
צר לנו על תחושת הלקוח , נשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה