פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות תמי 4 - ביזיון נושא התלונה:
סמדר דניאלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע טוב,
שמי דניאלה סמדר גרה באשדוד,
לפני כ3 שנים רכשתי תמי 4 בתשלום בצ'קים למשך 3 שנים (טעות).
באוגוסט 2011 לצערי חזרו 10 צ'קים והפכתי לחשבון מוגבל.
התקשרתי לשרות של תמי 4 והודעתי להם על ההגבלה והגענו להסדר שאר התשלומים בכרטיס אשראי. כמו כן, הנציג הציע לי גם מסלול יותר זול שכלל את המנורה והפילטר.
אחרי חודש התקשרה אליי נציגה והודיעה לי שהצ'ק שלי חזר, לא היה מובן לי למה מתקשרים אחרי שהסדרתי את העניין? סיפרתי לה על השיחה עם הנציג והמסלול שהציע לי, התפלאתי לשמוע שהיא לא רואה שום עידכון של אמצעי תשלום בכרטיס לקוח שלי ולא מסלול שהציע הנציג בחודש קודם.
עוד פעם, עידכנה את אמצעי התשלום, וכמובן, הציעה לי הצעה למסלול, הסכמתי להצעה למרות שההצעה של הנציג מחודש קודם היתה יותר טובה, הנציגה אמרה: שזה לא נכון ואין מסלול כזה (נו נו היא יודעת יותר טוב).
אחרי שעתיים (כן כן שעתיים) התקשרה אליי נציגה והודיעה לי שהצ'ק חזר (זה נורמלי??) וכמובן, סיפרתי לה את הסיפור של החודשיים הקודמים, והיתה לה את התשובה הרגילה: מה פתאום אין מסלול כזה וגם אין עידכון של אמצעי תשלום, ופה כבר לא מובן לי: הנציגים של תמי 4 לא רושמים?? אחד לא יודע מה השני עושה?? שיגעו אותי, טימטמו אותי יומיים שלמים 3 נציגים שהתקשרו אליי ואחד לא יודע על מה דיבר איתי השני.. ושוב פעם לחזור על כל הסיפור.. ושוב פעם לתת כרטיס אשראי ושוב פעם לשמוע שמה פתאום אין מסלול כזה.. כמו שאומרים: הגיעו מים עד נפש!!!!

לפני כחודש (לא התפלאתי) התקשרה אליי נציגה והודיעה לי שהצ'ק של חודש ינואר ואפריל חזר.. האם זה הגיוני?? הרי אני חשבון מוגבל אז איך זה יתכן? מה עלה בגורלם של פברואר ומרץ? האם הם מנסים להוריד את התשלום פעמיים בחודש (בכרטיס אשראי ובצ'קים).
הודעתי לה שאני לא מעוניינת לדבר איתה, ורוצה לדבר עם המנהלים של תמי 4, ולא עם נציגים שלא מבינים על מה מדובר וכל חודש לספר את הסיפור מחדש..
התייאשתי לגמרי כבר הפסקתי לענות לטלפונים שלהם מהייאוש... הגעתי למסקנה שאין עם מי לדבר ואני מדברת לקירות.
כל כך הרבה שיחות מחודש ספטמבר, היו לי צ'קים בעוד כמה מקומות ועסקים והגעתי איתם להסדר פעם אחת בלי להסביר כל חודש מחדש.. הכל עבר חלק.
למה דווקא ב"תמי 4" גורמים לי לעוגמת נפש וייאוש טוטאלי.. בסופו של דבר אם יחזרו 20 צ'קים הם יגרמו לי להיות מוגבלת לשנתיים.
כמו כן, לפני כמה ימים קיבלתי כבר מכתב מעו"ד שדורש שאני אשלם 250 ₪ על צ'ק שחזר שהוא סה"כ 85 ₪.. אני עוד אמורה לשלם כפול בגלל כל הבלגן הזה??
ובנוסף, גם אבא שלי קיבל לביתו מכתב תביעה מעו"ד שאני צריכה לשלם? איך הגיעו לכתובת של אבא שלי?? מה פתאום אבא שלי צריך לראות את התביעה הזו?? האם נתתי רשות לתמי 4 לשלוח מכתבים אישיים להורים שלי? מה קרה לפרטיות הפרט?? לא מסכימה שההורים שלי ידעו על הבעיות שלי וזאת זכותי.
עדיף לשתות מים מזוהמים מהברז מאשר ליפול על השירות של תמי 4 – ביזיון

העתק:
נציב תלונות הציבור

אודה לבדיקתכם וטיפולכם
אני עם תמי 4 - סיימתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
כל נסיונותינו ליצור קשר עם הלקוח לא צלח, נשמח לעמוד לשירותה על מנת לבדוק תלונתה בכל עת שתפנה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה