פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4 - שירות גרוע...!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תקלת מכשיר נשארנו ללא מים כלל (לא חמים ולא קרים). לאחר המון שיחות טלפון, נאמר לנו כי לא ניתן לשלוח טכנאי באותו היום. הוסבר לנציגי השירות כי ישנם 2 תינוקות בבית (3 + 5 חודשים), כאשר סימילאק המבוסס על מים מהווה תזונתו העיקרית והיחידה של הקטן. מנהלת פניות הציבור הציעה לי "לשתות מים מהברז אחרי הרתחה", ואמרה שאני "מגזימה" כשאמרתי לה שאני דואגת לתינוק (שאושפז לא מזמן בטיפול נמרץ עקב קריסת ריאה) ולא אתן לו לשתות מי ברז שלא עברו סינון. בקיצור, אכזבה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני בטוחה כי עם קצת מאמץ ניתן היה לטפל בנושא באותו היום.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה בשיחה ציינה כי יוצאים מים ממכשירה אולם אינם חמים.
בשיחה עם הלקוחה נמסר כי המים שיוצאים מהמכשיר הנם מים מסוננים, הוסבר ללקוחה כי לתינוק בן 5 חודשים חשוב להצמד להוראות משרד הבריאות, לקוחה מסרה כי אינה מקפידה על כך.
תאום של טכנאי ניתן ליום המחרת - לקוחה לא רצתה ביקשה לאותו היום.
לא נאמר ולו פעם אחת "לשתות מים מהברז".
התאום הושאר ללקוחה וניתנה לה האפשרות להערך לו ובמידת הצורך יכולה לבטלו כשעה לפני הגעת הטכנאי.
תגובה:
1. תאום טכנאי ליום המחרת
2. הסבר כי המים שיוצאים ממכשירה מסוננים
3. לא נאמר דבר על שתיית מים מהברז
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה