|
|
|
|
|
|
תמי 4 מוצרים חרא ושירות מגעיל |
נושא התלונה: |
יום שישי 25 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברתי דירה ולאחר חודש וחצי של מים טובים נהייה טעם לוואי מגעיל למים קיבלתי שירות אחרי שבוע והיום בבוקר הגיע הטכנאי לגם מעט מהמים, טמר שידוע שבמושב חצב המים מגעילים(למרות שעד לפני שבוע הכל היה טוב) וברח מהדירה ללא הסברים ללא כלום, אמר שזה מה שיש וזהו.
לאחר עזיבתו דיברתי עם נציגת שירות שגיבתה את הטכנאי ה"מקצועי" לתענתה ה"מומחה" למים. ושהיא לא יכולה לשלוח אף טכנאי אחר במקום, בקיצור גם תשלם תמי 4 וגם תמשיך לקנות שישיות מים.
בושה וחרפה לחברה שמחבדת את עצמה!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בשביל זה יש אנשי מקצוע לא מה שאתם מכנים "טכנאים" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הוסבר ללקוח אודות מערכת הסינון של המכשיר, תואם טכנאי בשנית על מנת לבצע החלפה של המסנן לחדש. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|