פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי ללא הודעה נושא התלונה:
אמדורסקי ניר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:







לכבוד תמי 4
מחלקת תלונות





א.ג.נ.




הנדון : שרות לא תקין

ב-10 לחודש מאי טלפן אלי מר רועי מכאלי נציג המכירות והציע לי הצעה לשדרוג מכשיר תמי 4.

הסכמתי להצעתו וקבענו את ההתקנה לתאריך ה - 14 למאי משעה 1600.
בתאריך המיועד הגעתי במיוחד מוקדם מהעבודה , המתנתי , בשעה 1800 טלפנתי לבדוק מדוע לא הגיע
טכנאי אך המרכזייה נסגרת ב 1700.
למחרת בבוקר טלפנתי אליכם ובבררתי מדוע לא הגיע טכנאי ואם לא הגיע מדוע לא הודיעו לי .
התשובה היית –רשום לנו שטכנאי אמור היה להגיע אך אנו איננו יודעים את הסיבה לאי הגעתו , בקשתי פיצוי.
בתאריך ה21 למאי הצלחתי אחרי מאמצים ליצור קשר עם רועי מכאלי ובקשתי ממנו פיצוי מתאים ,
עד רגע זה לא התקבלה תשובה ( מצורף העתק חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ראה סעיףקטן (ד) 1)

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
אי הגעת איש השירות נוצר כתוצאה מבעיה במערכת , הלקוח טופל לשביעות רצונו תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה