|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי ללא הודעה |
נושא התלונה: |
אמדורסקי ניר |
שם/כינוי: |
יום חמישי 10 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד תמי 4
מחלקת תלונות
א.ג.נ.
הנדון : שרות לא תקין
ב-10 לחודש מאי טלפן אלי מר רועי מכאלי נציג המכירות והציע לי הצעה לשדרוג מכשיר תמי 4.
הסכמתי להצעתו וקבענו את ההתקנה לתאריך ה - 14 למאי משעה 1600.
בתאריך המיועד הגעתי במיוחד מוקדם מהעבודה , המתנתי , בשעה 1800 טלפנתי לבדוק מדוע לא הגיע
טכנאי אך המרכזייה נסגרת ב 1700.
למחרת בבוקר טלפנתי אליכם ובבררתי מדוע לא הגיע טכנאי ואם לא הגיע מדוע לא הודיעו לי .
התשובה היית –רשום לנו שטכנאי אמור היה להגיע אך אנו איננו יודעים את הסיבה לאי הגעתו , בקשתי פיצוי.
בתאריך ה21 למאי הצלחתי אחרי מאמצים ליצור קשר עם רועי מכאלי ובקשתי ממנו פיצוי מתאים ,
עד רגע זה לא התקבלה תשובה ( מצורף העתק חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ראה סעיףקטן (ד) 1)
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אי הגעת איש השירות נוצר כתוצאה מבעיה במערכת , הלקוח טופל לשביעות רצונו |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|