פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ושירות לקוי וזילות בלקוח קיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים רכשתי את מכשיר תמי 4 מסוג family המכשיר עבד ללא דופי וזאת
עד לפני כמספר חודשים.
הזמנתי שירות ובאמת הגיעו ותיקנו את הבעיה לשביעות רצוני.
לפני כשבוע ביום רביעי ה 13-6-2012 התקלה חזרה על עצמה (בברז המים הקרים יוצאים מים חמים) התקשרתי לשירות לקוחות ותיאמו לי שירות ליום שישי בשעות 9:30 – 11:30.
בשעות הבוקר המוקדמות 8:50 התקשר הטכנאי וביקש להגיע ,הסברתי לו כי אני אצל הרופא היות ובתי בת ה 4 הייתה חולה וכך סוכם שהוא יגיע בשעות הפעילות שנקבעו מראש.
בשעה 11:20 נוכחתי לדעת כי הטכנאי לא הגיע התקשרתי לשירות לקוחות ורק אז נודע לי כי
הוא יאחר בשעה ,לבסוף בשעה 12:30 הטכנאי הגיע החליף רגש במכשיר ונעלם כלעומת שבא. לאחר כשעה שוב חזרה התקלה על עצמה כמובן שאין לי למי לפנות שישי שבת וכך נותרתי ללא מים קרים במהלך כל השבת בימי חמסין אלו.
כבר בשלב זה הייתם אמורים לפצות על המתנה מעבר לשעות השירות כמתחייב בחוק.
חוק הגנת הצרכן תשמ"א-1981 ראה סעיףקטן (ד) 1
ביום ראשון בשעות הבוקר המוקדמות 8:05 התקשרתי לשירות הלקוחות והסברתי את הבעיה.
נציגה בשם שרונה הסבירה שישלחו טכנאי ביום שלישי בשעות שבין 11:30 -13:30 כמובן שסירבתי היות וזהו הפסד יום עבודה עבורי הלנתי על כך ואמרתי שמחובתכם ולמען שביעות רצוני לקבוע לי שירות בזמן מתאים יותר בשעות אחה"צ עקב התקלה שהייתה ביום שישי (גם זה שאיחרו לי והמתנתי בבית כ 3 שעות לחינם ובנוסף התקלה לא תוקנה).
הנציגה אמרה שאין באפשרותה אלא לקבוע תיאום רק ליום רביעי בבוקר היות ואין טכנאים בסביבות מקום מגוריי- גבעתיים דבר תמוהה בעיניי לכל הדעות.
לבסוף סוכם כי הנושא ייבדק והיא תחזור אליי עם תשובה.
בשעות הצהריים ראיתי כי לא חוזרים אליי עם תשובה ולכן צלצלתי שוב ... לאחר כ – 15 דק'
שנעניתי נציג בשם יורם שוחח עימי הסברתי לו את השתלשלות הנושא שוב....
הוא הבטיח שיטפל בי אישית ויחזור אליי תוך מספר דק' כמובן שלא חזר.
לאחר כ 20 דק' חזרה אליי הנציגה שרונה ואמרה שאין אפשרות לקבוע מועד מוקדם יותר מיום רביעי וכל 6-7 השעות שבהם לא חזרה אליי היא ניסתה "לפתור" את הבעיה.
כמובן שאין באפשרותי להפסיד שעות עבודה אבל אתכם זה לא מעניין וכאן אתם שוב עוברים על החוק של טיפול בתקלה תוך 48 שעות (מיום ראשון בבוקר תיאום ליום רביעי בבוקר).
הסכמתי לקבוע ליום רביעי בבוקר ע"מ לתפוס את זמן השירות ובין לבין סוכם ששרונה תקדים לי את השירות ותחזור אליי עם תשובה. כמובן שאף נציג לא התקשר אליי.
ביום שני ה 18-6-2012 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות ביקשתי לדבר עם מנהל אך חברה ברמת שירות "כה גבוהה" כשלכם לא ניתן לדבר עם מנהל.
כנראה שהמנהלים בחברתכם מורמים מעל העם.


נציגה בשם חווה שוחחה עימי שוב גוללתי בפניה את השתלשלות הנושא (בזבוז זמן מיותר) .
חווה הבטיחה ש"תטפל" בי אישית ושבתוך זמן קצר יחזרו אליי ממח' תלונות הציבור
בחברתכם. עד עכשיו אני ממתין. ושבסוף היום היא תתקשר ע"מ לוודא שטיפלו בי כראוי
גם לשיחה שלה אני עדיין ממתין...
התלונה העיקרית שלי היא על זלזול וחוסר הבנה מצד שירות הלקוחות אטימות וחוסר הוגנות כלפי הצרכן הקטן.
אני מאמין וחושב שחברתכם אשר דוגלת באמינות מוצריה ושירות לקוחות שאין זה כלל הגיוני התהליך המסורבל שעברתי ועדיין אין יכולת שימוש במים קרים והתקלה לא טופלה ,מיותר לציין שרכשתי בקבוקי מים מינרלים עד לתיקון המכשיר.
כמו כן, את המכשיר רכשתי לאחר סקר שוק שבו נאמר לי ע"י מכריי שמכשיר זה הוא הטוב ביותר בשוק ושתמי 4 היא בעלת השירות הטוב ביותר וזאת לצערי היא לא המציאות.

רכשתי את המכשיר במיטב כספי וציפיתי לאיכות ואמינות של מי השתייה ושל שרות הלקוחות ובמקום זה קיבלתי סטירת לחי המתבטאת בשרות לקוי ובמוצר פגום.

העתק:

נציב תלונות הציבור
המועצה הישראלית לצרכנות
משרד התמ"ת – הממונה על הגנת הצרכן
מר יורם בליזובסקי - יו"ר המועצה הציבורית שליד אמון הציבור
גב' גלית אבישי – מנכ"ל אמון הציבור
רשות ההסתדרות לצרכנות
מר דני שדה –ידיעות אחרונות.
זילות עלבון וכספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה