פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש לילדי הגן.שרות גרוע. נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שרות גרוע ביותר. היום ובמשך חודש ימים .ביקשתי שיגיעו לעסק הפרטי שלי .כדי שיתקנו את התקלה ואין להם אלה תכנאי אחד באזור בית שמש .שיכול לשרת ציבור רב בתקלות חוזרות ונשנות. אני מבינה שנפלתי בפח.... אני ייעלה סירטונים ביוטיוב על המצב הגרוע של תמי4. ועל השירות הגרוע שליהם . שאני מבקשת קריאת שרות ואני מקבלת לאחר ארבעה ימים ... וזה חזר על עצמו ארבע פעמים שמחובתם לתת שרות תוך 32 שעות מזמן הקריאה.בושה שזה השרות לעסק פרטי בתחום ילדים קטנים שאתם מבינים לבד שאנחנו בימים חמים מאוד וכדי להרוות את צימאונם של הצוות וילדי הגן .אני חייבת לסחוב מי עדן ולקררם.. מי שרוצה לרכוש תמי4 שיברר היטב. ולא רק זה התכנאי מגיע ולא פותר בעיות...ממש מקצועי...
ונזק כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם פניות הציבור שיקפה הלקוחה כי התקלה במכשירה הסתדרה עוד טרם הגעת הטכנאי. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה