פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של תמי 4 וזה פשוט בלתי אפשרי,
אחרי שעוברות להן 20 דקות של המתנה מתישה החוצפנים מנתקים את השיחה,וכל זה כדי לשאול שאלה פשוטה!!!!!!!!
בנוסף לזה ,בזמן ההתקנה של המכשיר נשאלתי אם אני מעוניין שישלחו לי מסננים באופן אוטומטי (כמובן בתשלום) או שאני יתקשר ויזמין בעצמי,הסברתי לטכנאי שאני מעדיף להזמין בעצמי כדי להימנע מחיובים שלא אוכל לעמוד בהם, והוא רשם אצלו את תשובתי. כמובן שמאז נשלחים אלי מסננים ומנורות ללא הזמנה בסכומים לא מבוטלים שמקשים עלי מאוד, אך אנני יכל לטפל בבעיה משום שממש בלתי אפשרי ליצור אתם קשר!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
צביקה שלום,
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה עקב זמני ההמתנה, אנו פועלים כל העת לשיפור זמינות הנציגים והשירות הלקוחות, כחלק משיפור השירות ללקוח נתנת האפשרות ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט באמצעות צ'אט זמין עם נציגי שירות.
בשיחה מולך הוסבר נושא מסלול השירות אליו צורפת והגעתם להבנה לגבי מסלול השירות.
ותנאיו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה