פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה עברתי דירה כאשר בקשתי התקנת מכשיר תמי 4 שברשותי וכן עקב תקלה כי יגיע טכנאי. הגיע טכנאי אולם לדבריו נזקק לטכנאי בכיר לצורך טיפול בתקלה.היתה נזילה מצינור היציאה מהמכשיר ולדבריו בעיה בחיבור. בהמשך טכנאי אחר הגיע לצורך תיקון התקלה במכשיר אולם למחורת שוב היתה נזילה מצינור החיבור למכשיר.
מאחר הטסתי לחו"ל למס ימים בקשתי כי עם חזרתי ארצה יגיע טכנאי מאחר והמפגש עם הטכנאים היה קצת מוגבר בשבוע האחרון! היום לפני הגיעט התקשר הטכנאי וכאשר הסברתי כי קיימת נזילה מהחיבור -שאלתו היתה "מה בעלך אינו יכול לחזק את ההברגה?" המומחה הנ'ל הגיע וחיזק את החיבור אולם לאחר כשעתיים שוב אותה בעיה.יצרתי קשר ובקשתי כי עוד היום יגיע שוב טכנאי כי העניין מוגזם,אז נאמר לי חבל שלא התקשרתי לפני השעה 15 לציין כי התקשרתי שעה 15:30) מאחר והיום כבר אין אפשרות לטכנאי. התאריך הבא האפשרי הנו מה 15 בחודש. לציין כי אדם חייב לבלות את זמנו בצפיה לטכנאי תמי 4!!!!
קצת חוצפה לאחר מפגש של 4 פעמים בשבוע האחרון עם טכנאי תמי 4.
חבל משום שאני לקוחה ותיקה של החברה אולם בתום הביטוח אשר גם כך אמור לפוג בעוד כחודש ימים אין בכוונתי להמשיך בשירות "נהדר" זה.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום ורד, כאשר מתבצעת התקנה של מכשיר איש השטח שמגיע לטיפול בפנייה הנו מתקין , כאשר ישנה תקלה במכשיר איש השטח שמגיע לטפל במכשיר הנו טכנאי, זה ההבדל בין שני אנשי השטח שהגיעו לפנייתך
בשיחה עם נציג פניות הציבור תואם טכנאי לטיפול בנזילות ומעקב לווידוא שביעות רצון.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה