|
|
|
|
|
|
אי הבטחה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בזמן המכירה הובטח לי זיכוי שיופקד לי לכרטיס אשראי סכום של 250 ש"ח . התקשרתי לפני כמה ימים ונציגה אמרה לי שהיא רואה את הזיכוי שהוא כבר נשלח לחברת האשראי בפועל כאשר בדקתי מולם לא קיים זיכוי .
אני מצפה לקבל את מה שהובטחלי במשך 4 חודשים הכסף שלינמצא אצלכם אני מצפה לקבל פיצויה הולם עבור כל הטרטור הזה שאתם עושים לי . התקשרויות שלי מולכם + מול חברת האשראי אני מרגישה שבזבזתי זמן יקר ומלא כסף עם כל השיחות
תחזרו אליי בדחיפות
|
בזבוז זמן וכסף בתקשרות אליכם ולחברת אשראי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בבדיקה שבוצעה זיכוי שודר לחברת האשראי כבר בחודש מאי, בנוסף יצרנו קשר חברת האשראי וקיבלנו מס' אישור על כך , מס' האישור הועבר ללקוחה מסרה כי תבדוק זאת כשתגיע הביתה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|