פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ושירות גרוע. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להיתלונן על סוג הטיפול שצוות תמי 4 עושים לאחר שסוגרים חוזה.....
לפני שבועיים התקנתי מכשיר פרימו יום אחרי ההתקנה המכשיר בכלל לא מזג לי מים קרים
על גבי המכשיר הופיע תקלה 4 . התקשרתי לשירות לקוחות פתחתי קריאה וקבעו לי טכנאי לעוד כמה ימים. הטכנאי היה בביתי פירק את המכשיר , סידר לא יודעת מה עשה ותוך דקה הוא סיים, לא ידע לענות לי על שאלות לגבי מס' שאלות ותשובתו הייתה אין מה לעשות
חשבתי שפה זה תסתיים. בתאריך 11/07/12 אותו סיפור תקלה מס'4 פניתי שוב לשירות לקוחות ענתה לי מישהי בשם טהני שמעה את מה שיש לי להגיד ענתה לי בצורה לא יפה ולבסוף אושר החלפת מכשיר ואמרה לי שיחזרו אליי לתיאום התקנה תוך 24 שעות והיום ה-16/07/12 ולא חזרו אליי בכלל...... .
היום דיברתי עם נציג לקוחות שוב ( יואל) ונאמר לי שהבקשה שלי בכלל לא נמסרה לאף אחד וחזרתי לאותו סיפור מחדש. התשובה היחידה שהייתה להם לענות לי זה לשים בקבוקים במקרר או לקנות שישיות מים . איזה גאונות אם זה מה שהייתי רוצה לא הייתי מתחברת בכלל .
האם זה ייתכן?????????????????
אני עם תינוק בבית ובחודש תשיעי להריוני, שיא הקיץ ואין לי מים קרים, המזיגה של המים החמים לבקבוק אינם טובים או שאין לי מים בעת הלחיצה.
מיליון תקלות בשבוע אחד.
בזבוז זמן, המתנה מייגעת וסבל סוג הנזק :
החלפת מכשיר חדש ופיצוי על כל הסבל שנגרם לי ולמשפחה שלי. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקת השתלשלות הטיפול במכשירה הוחלט על החלפת המכשיר ללקוחה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה