פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לשירות הלקוחות בסביבות השעה 9:30 בבוקר. המתנתי 12 דקות על הקו (יש ברשותי טלפון עם צג בו ניתן לראות את משך השיחה) ולא ענו. עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מהיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מתנצלים על זמן ההמתנה על הקו, לנוחיות הלקוחות ישנה אופציה לפנות דרך האתר באמצעות צ'אט , פניה בכתב ואו תאום עצמאי של שירות טכנאי.
בבדיקה ניכר כי פנית דרך הצ'אט ופנייתך טופלה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה